Tisdagkväll

Det är mysigt med sällskap sådana här trevliga soliga sommarkvällar! Önskar bara våran hall och vårat kök vore ordnat... Det luktar fortfarande f*n :-( Och inget händer... Men även om det är mysig med sällskap, och skönt att maten står på bordet efter en lång dag på jobbet... Så är det ganska skönt med en liten stund för sig själv också.. Så nu ska jag diska upp efter bravaderna i köket och sedan ut på en promenad med hundarna! Har haft turen att ha en bra dag idag... Utan illamående och huvudvärk! Otroligt skönt... Då man igår går däckad precis hela dagen... :-( Konstigt det här...! Och jag blir inte riktigt klok på vad gäller hur magen ter sig heller ... Men de säger ju att det varken finns något onormalt eller normalt vad gäller en graviditet! Och att ingen är den andre lik.. Och är det så, då må man ju lyssna till det! Men ibland hjälper det inte när de hemska tankarna kommer över en.. :-( Nästa vecka vet vi... Och det ska bli hur mysigt och trevligt som helst... Samtidigt som (jag tror jag aldrig varit så nervös någon gång förr!) Om ultraljudet visar att allt är okej så komma en stor sten att lätta från mitt hjärta! Uscha ja... Skrivit av mig lite iaf... Fint väder ute iaf... Tar med mig telefonen och kanske lägger jag in någon bild på yrvädren!! Mina hjärtegull!! Kram på Er och på Återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0