En smart Eleonore borde sova vid denna tiden...

Men ändock sitter jag här... Vad betyder det!?
Tv.n på och datorn i knät... Tvätten hänger fortfarande kvar i tvättstugan...och min mage krånglar...
Jag borde börja träna...trivs inte med mig själv för fem öre just nu... Lat - trött och röven hänger!!! What tha F...
Men som det är nu så skyller jag på mycket jobb...men va fan...skärpning bruden!!

Hockeyn gick åt fanders ikväll och jag och sambon har ju båda två ett helvetes humör...så för att undvika onödigt tjafs så har vi lärt oss när det är dags att undvika varandra... ;)
Har laddat ipoden med ny fresch music...så hoppas det jävla blåsvädret har lagt sig till imorgonbitti då jag ska promenixa ner på jobbet!

JOOOO....en annan liten parantes....Idag har Eleonore bokat tid för tatuering! Whohoo!
Spännande värre. Det är väl dagens hiss om jag ska välja något!
Dagens diss är såklart hockeyn! Och hängröven!!

 


Nej...sambon snarkar....det kanske går att smyga sig in i sovrummet,
lägga huvudet mot kudden och hoppas på en bra och trevlig morgondag!?

Tror jag behöver min skönhetssömn....
Tänk om man ändå kunde vakna super deffad och på topphumör...


Pussen & Kramen - Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Oh nu börjar det hända grejer här, får ta och kika in lite ofasre märker jag :D



"Tänk om man ändå kunde vakna super deffad och på topphumör..." Jag håller med! Vilket skönt liv de vore :)

2010-03-09 @ 20:16:09
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0