Måndag morgon...

Och ledighetskommitén antecknar....jag är ledig...bra! Tillfälle att ladda upp inför jobb imorgon och hela veckan framåt!
Ska om ett tag åka ner mot busstationen och hämta upp T för att sedan shoppa loss resten av dagen!

Sedan är det läge att hålla tummarn för hockeyn ikväll! Uscha och fy, tänk att något kan göra en så nervös!
En liten parantes...

Ska ta och hoppa i täckbyxorna och ta med kameran ut en sväng idag också, vädret bjuder på en nästan klarblå himmel och hundarna är sugen på bus i snö!

(har föresten klippt av mig allt hår....var svart och väldigt långhårig...och nu är det kort och blondt...dessvärre med lite gula toner i...men detta ska rådas bot på i slutet av denna månad! Så...kanske kommer det en bild, men dock inte tidigare än i slutet av månaden alltså...!)
Den andra lilla parantesen...

Äh...varför sitter jag och skriver när jag inte har något att skriva :)
Men ska faktiskt ta och väcka hundarna för en morgonpromenad i solen (ja...fortfarande riktiga sömntutor!)

Till Er - Kram & Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0