Jag är verkligen helt värdelös...

på detta med att blogga numer...
Det är inte det att det inte händer grejor... för det gör det...mer än vanligt faktiskt... :)
Men det tar vi som ett senare kapitel...
Men vad gäller bloggen så tar jag mig helt inte tid att sätta mig ner och skriva...
Det känns tungt...jobbigt och ibland känns det verkligen helt onödigt...tråkigt nog...
Jag har fortfarande inte hittat igen Photoshop-skivan heller så det blir ju som VÄLDIGT torftigt vad gäller bilder...och bara det är ju ganska tråkigt...en blogg med bilder är roligare än en utan!
Så är det bara!

Mynta har vart till veterinären idag...och hon har vart otroligt duktig!
Nu hoppas vi att provsvaren visar att alla värden blivit till det normala och blodprov sedan är ett minne blott!
Mynta är det iaf inte direkt något fel på! Hon har verkligen tagit vårkänslorna på allvar!
Hon är verkligen överallt och ingenstans!
Tur att jag har Harry om håller ställningarna! :)

Annars...ja...som sagt, det händer grejor...och vissa är roligare än andra!
Men så är det väl alltid!?
Vad gäller jobb så är jag VÄLDIGT leds nu...önskar verkligen att jag kunde få börja läsa HÄR och NU och sedan skita i allt annat...
Jag vill verkligen sluta strutta runt och egentligen ha noll koll på läget...
Jag vill göra någt för min egen skull...något jag trivs med och tycker är intressant! Hmm...ja...lycka till säg!
Jag vet att jag inte för allt för många inlägg sedan skrev att allt var toppen....(detta inlägg är nu ett bra tag sedan)
Men saker ha visat sig vara annat än de borde. Jag trivs inte...så enkelt är det väl bara! Och varför hymla med det...Men jobba bör man...annars dör man!? Så är det ju också!
Ja, vi får se hur det fortlöper...jag ska iaf helt klart börja kika upp olika studeramöjligheter...!!
Och verkligen rannsaka mig själv för att komma fram till vad jag verligen vill jobba med!

......Ja....Sedan vill vi hitta något större också....ett drömhus, med drömläge för en billigare penning vore ju helt underbart....MEN...hur ofta händer det!? Det skulle iaf sitta som ett smäck!
Fan vad negativ jag känner mig...sorry för det!

Men jag tror vi säger så för denna gången och så hoppas jag att jag har något spännande och roligt att berätta för er nästa gång jag bemödar mig för att logga in :)

KRAMAR på er iaf!!!
Ha det så gott och må bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0