Nu hoppas vi!!! ...Och håller alla tummar,...

img_1606 (MMS)

Nu hoppas vi!!! ...Och håller alla tummar, tassar och tår på att *den* blir vår...  Hjälp till - håll tummarna! Idag har varit en lugn dag... Skönt! Den började med en längre promenad med hundarna! ...jag tänkte att om jag gör det... De första jag gör på morgonen så skulle jag palla av det!! Och ta smällen sedan... Så blev det! :-) MEN hellre svårt att gå nu och fått varit ute på en härlig höstmorgon promenad med mina bästa. Än ingen promenad alls! Sedan blev det en sväng ner på staden... Köpt mig en klocka - änteligen!! Hur många år har jag egentligen inte gått och suktat efter en stor maffig och sportig klocka... Och med 500:- rabatt så var valet självklart!! Och den är STOR!!! Större än jag hoppats på :-) Nice shit! ... Städat har det också blivit!!! Och med nytvättade sängkläder komma jag sova kungligt ikväll!! Yeay! ...ja...det blev en lite update...en flummigare sådan men nu vet ni läget! ;-) HÖRNI - hjälp oss! HÅLL TUMMARNA!


Kommentarer
Postat av: Paulin

Ohh vad spännande, man blir nyfiken på att veta vad som kan bli er ^^ Håller tummar!

2010-10-03 @ 16:31:00
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Är det en ny lägenhet vi ska hålla tummarna för? jag håller allt vad jag kan =)

Jag började plugga solenergiteknik i härnösand förr året, och nu inför sista året ledsnade jag på pendlandet och flyttade ihop med en kompis här i härnta.. Plinga om du har vägarna förbi, bor 200 m från e4an =)

2010-10-03 @ 19:52:32
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0