Har änteliiigen fått upp hyllorna som lega...

img_1397 (MMS)

Har änteliiigen fått upp hyllorna som legat och dammat så länge... Har tänkt bjuda på bilder från hela lghten då det skett lite nyheter... Men då inte allt är klart ännu så väntar jag en stund... ...det nya som hänt ja... :-D märk mitt STORA flin!! Lovar att ni ska få veta inom kort!! Själv sitter jag och tar det lugnt nu... Gått runt lite för mkt idag för att det ska vara bra för mig... Kikar lite på 'vad blir det för mat' Är faktiskt hungrig nu... Dock bjuds det inte på något mer avancerat än en kycklingsallad...men ej fy skam!! Ska uppdatera med lite bilder på mina de bästa <3 snart också!! Länge sedan nu som de  prydde bloggen... Och de gör de ju så bra ;-) Kram på Er så hörs och ses vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0