Gnäll, skäll och lite annat...

Detta blir ett inlägg om precis ingenting... :-/

Imorgon är det dags för ännu ett besök hos barnmorskan! Vet inte riktigt hur jag trivs med denna damen jag träffar...hon är inte otrevlig, inget sådant...men förbannat dryg och verkar inte bry sig i mina frågor eller ta mina funderingar och nervositet på allvar!
M är för tillfället sjukskriven pga en fotskada...så imorgon får jag sällskap och det känns bra...får vi se vad han tycker och tänker efter besöket.

Annars då...jag har fått order om att ta det lugnt den senaste tiden... och detta pga att jag helt plötsligt fick väldigt många och regelbundna sammandragingar...
Sammandragningarna håller i sig fortfarande men kommer nu mer ´då och ibland´ och oftast i samband med lyft eller om jag gått en längre stäcka...
Order om vila blev det iaf för att undvika en alldeles för tidig födsel!

Annars kan jag ju säga att lillskiten i magen lever om som bara den nu igen..går liksom i omgångar... vissa dagar tror jag h*n tar sovmorgon, lunch och middagsvila i ett... och vissa dagar så spelas det 10*90min fotbollsmatcher här i min mage!
De dagar när det är livat är ändå de bästa dagarna...för orkar lillskiten spela fotboll så tar jag förgivet att allt är bra!
Dock är det inte speciellt skönt när h*n bestämmer sig för att göra stolpe ut mot mina revben.. eller emot min redan överanstängda pinkblåsa *hahaha*

Jag har ont när jag går...jag orkar ingenting längre...halsbrännan har blivit en av mina närmsta vänner...och det känns som om någon varje morgon står och gör 50st frivändningar med ett basebollträ (på tvären) upp mellan mina ben!! Jag ökar nog väldigt bra i vikt...detta är nog det jobbigaste...smärta kan jag stå ut med...men att nästan varje dag märka att man vuxit ur ett nytt klädesplagg är otroligt psykist påfrestande... :-(
Löjligt kanske...och säkert det absolut sista jag tänker på efter den dagen jag klämt ut denna lillskit...men just nu är det jobbigt...och fin är det sista man känner sig...! För att då inte tala om att man känner sig, ser ut och rör sig som en elefant med gipsat ben...ja...det får en ju som sagt inte att känna sig direkt attraktiv...

Nej...hörni...nu har jag fått gnälla, skälla och lite till...så nu ska jag ta en snabbdusch och sedan rulla runt och ner i sängen, upp tidigt imorgon som sagt!

Avslutar men en låt..

Love the way you lie - yeah right.... men en bra låt!

KRAMEN

Kommentarer
Postat av: Theres E

Så länge du kommer ihåg att du är bäst i världen så fixar du allt gumman!!

Sen kanske du tycker att du ser ut som en elefant, men jag har alltid tyckt att de är ett av de vackraste djuren i världen..så ta det som en komplimang ;) KRAM

2010-09-12 @ 14:21:51
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0