Ingen inspiration...

Jag ger upp...har försökt nu ett bra tag att få till något jag gillar...men FAN helt omöjligt... :-(
Någon som känner sig manad!?!
MEN jag tänkte att jag iaf lägger in några bilder på de som betyder mest! Mina hjärtan.
Alla byter bloggar också...funderar på att göra detsamma...börja om på nytt...kan kanske vara något för att komma undan denna bloggtorka!?

Idag är annars ingen bra dag...Jag är leds och ledsen på allt och alla...jag orkar inte prata, orkar inte tänka...orkar fan ingenting...Därför ska jag inte blogga just för tillfället...utan istället bara lägga mig tillrätta i soffan igen och låta tankarna glida iväg!

Ska dock göra en sak jag lovat... jag har nämligen blivit utmanad av Victoria, och jag antar utmaningen!
Den går till som så att jag ska svara på dessa 7 påståenden och sedan utmana 7st nya…



1. Kärleken i mitt liv
heter Mikael (Min Micke)

2. Min favoritfärg är blå

3. Jag är fantastiskt glad i mina två hårbollar, min älskade karl den lilla skitkorven i magen..

4. Jag vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor..

5. Min dröm är och förblir hemlig...sorry...

6. Jag tror
förlossningen kommer göra in i helvete ont!!

7. Jag kommer förmodligen aldrig ....att få till någon jävla layout som jag trivs med!!!



Så…dags att sända denna vidare till 7 st...vilka blir:
Hanna
Theres
Therese
Jessica
Carina
Mari
Sandra

Och med detta säger jag Hej och på återseende!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Utmaning antagen. :)

2010-09-15 @ 21:53:48
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ojoj, jag ska försöka komma på något fiffigt att skriva =)

Hoppas allt är bra med er om med magen! Det ska bli riktigt spännande att se vad det blir för en liten fillur =)

Massa kramar

2010-09-17 @ 10:40:43
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0