OJ...

Många online...tråkigt bara att ingen skriver av sig...
Lägenheten är städad, sängkläderna nytvättade, middagen lagad och uppäten och disken är diskad!! Förstår ni vad skönt! Ibland gillar jag att vara ett kontrollfreak...man njuter så mkt mer i soffan då! Något jag däremot inte har kontroll över är mig själv...fy fan vilken jävla vrak jag är... Uscha så jag längtar tills jag klämt ut skitkorven (ta nu mitt fina smeknamn som något fint! Harry blev ju länge kallad för `pissråtta´ - dock vet jag inte var det kom ifrån...men iaf... Mynta kallas `lillfan´ Och, Micke ska vi inte ens gå in på vad jag ibland kallar honom ;-) ....MEN De betyder mer för mig än någonting annat!!!) Men ändå...jag längtar...och det känns tungt att börja längta redan nu...för...förhoppningsvis så går vi tiden ut och det är ändå ett tag till! 1dec står inte direkt och knackar på farstun just i detta nu :-/

Men...jag har noll kontroll över mig själv... jag mår skit, jag beteer (stavning?!) mig som en skit, allt är skit...och...ja, jag ser ut som en skit!!
Är det inte så att man ska lära av sina misstag!? Varför fattar jag då inte att jag A L L T I D ångrar mig??
...Jag saknar träningen...men inte ens det klarar jag av längre...min kropp är på noll....äh...tamefan....under nollstrecket till och med!
Allt jag tänker på är vilka övningar jag skulle kunna köra för att bränna bort varje ny valk jag hittar på mig själv!
Fy Fan vad J Ä V U L S K T skönt det skulle vara med riktigt härlig hemsk och grönjävlig träningsvärk!!
Jag är sjuk i huvudet! I know!
Men fan vad jag skulle vilja dansa runt här hemma och vicka lite extra på röven för min karl...MEN det gör jag INTE!!! :-)
Däremot skulle det kanske vara ett minne för livet...hmmm eller leda till mardrömmar kanske... Hemska tanke!
Nja... jag får nöja mig med att tänka hur röven dansar och vickar runt till låten nedan ett tag till!
Håller fortfarande fast vid att jag ska vara i mitt livs form till nästa sommar! mmm...nu ler jag!

...Nej du...jag hör något som stör min kvällsro...dags att klippa klorna på hårbollarna!
Sedan ska jag tända ljus och dricka mig en stor kopp varmt te!



Gókväll på Er

 


Kommentarer
Postat av: Theres E

Hej gumms.

Du vi borde filma "vår" dans till den här låten med :) istället för "low low" låten ;) ska skicka över de filmerna till dig.

Sen blev jag arg igår :( Jämtland förlorade basketen mot sundsvall >( Men någon i min närhet blev ju glad... hur ska det här sluta.. haha vi väntar bara tills när modo och timrå ska möta varandra..vi kommer ju slå ihjäl varandra :P

KRAM

2010-09-23 @ 09:18:58
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0