Hmm... Jättejätte förkyld bebis OCH en ful...

Hmm... Jättejätte förkyld bebis OCH en full, vrålfisande, illaluktande lurv till karl som drar timmerstockar i lass stora som knallberg... Är ingen bra kombination för mig...! Klockan är nu snart 05.00 på morgonen... Lyckades få Zeke att somna vid 00.00 inatt (Efter mkt gnäll och snoriga tårar) Klockan 01.00 ringer Micke och önskar skjuts hem åt honom och hela packet (firmafest) Barnvakten (tack snälla Theres) fick infinna sig nattetid, då Zekemannen fortfarande sov den tiden! Jag tog med hundarna, satte mig i bilen, startade gps.en och rattade iväg! Efter att ha prickat av alla utbyar här runt Övik i en snitthastighet på 150km/h Så kom vi iaf hem 02.00! Lät barnvakten få gå av sitt skift och krypa till kojs igen! Sedan började det... Använda nässug, näsdroppar, Alvedon, badda en skållhet panna, vyssa, sjunga, mata med kalla desserer... För att sedan ta allt i samma ordning... 1 gång OCH 2 gånger...! Jag har fortfarande inte sovit en blund sedan Micke ringde vid 01.00 inatt... Och nu börjar det ljusna utanför fönstret så dessvärre komma jag få ännu svårare att sova nu...! Och med en hypersnarkande man på höger sida och en bebis som försöker andas genom en flod av snor är det svårt att komma till ro... Jag ser hur min 'skönhetssömn' rinner ur händerna på mig... Och hur dagens sysslor tar vid... Hoppas ni sover gott! Jag gör det inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0