Illa... Illa.... Mycket illa...! Precis tr...

img_3136 (MMS)

Illa... Illa.... Mycket illa...! Precis tryckt i mig en hel låda vindruvor...  ...ja, Zeke är fortfarande lite halvklen.. Och nu har även jag och Micke åkt dit! Så såäre! Och då får man tröstäta vindruvor..! Jag funderar på en runda på stan för att lätta min tunga skalle..! Träningen lyser med sk frånvaro.. Och vem försökte jag lura?! Hålla i träningen på sommaren samtidigt som ett strikt matintag... Det är ingen höjdare... Och sumpar man lite... Så sumpar man allt...! Tråkigt nog! Men sommaren börjar lida mot sitt slut! Hösten hoppas jag börja ta vid snart! Och min seriösa satsning börjar då om! På återseende hörni! Kram


Kommentarer
Postat av: Elena

Börjar sakna din inlägg nu! :)

2011-09-01 @ 11:22:53
URL: http://elenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0