Fullt upp inför julen

Det ska städas, det ska inhandlas
Julklappar, mat... Det ska bakas... Ja...
Och däremellan ska jag försöka klämma in träning med hundarna, mys med sonen och kanske en och annan puss med sambon!
Fullt upp med andra ord...
Det kan bli något inlägg nu under juldagarna, men jag lovar inget...
Det har ju varit dåligt nu några dagar på den fronten :-P
Annars är det som jag sagt... 1 jan smäller det! Följ med!! :-)

Men tills dess ska jag se till att njuta av livets goda och julen och nyårets mys!

God Jul till Er Alla!!
Och ett Gott Nytt År <3


Kommentarer
Postat av: Nilla

Gud vad söt bild :)

2011-12-21 @ 19:51:32
URL: http://www.nillaresar.myshowroom.se
Postat av: Kate

Hejsan. Vill önska er alla en God JUL. Många kramar till er. Kate & Pär

2011-12-23 @ 13:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0