Nytt golv!

Japp, så är det! Snart... I hallen är det klart! Nu är det bara köket kvar och det blir klart imorgon bitti!! Yey! Awesome!
Nu är hela lägenheten ganska fräsch!
Alla rum är omtapetserade och golven nya... Mer kan man egentligen inte begära :-) vi hyr ju trots allt :-)
Tapetseringen har min fina man och hans pappa gjort!
Men golven har övikshem tagit hand om! Kors i taket, men jag tackar och bockar :-)
Fin julklapp!

MEN nu börjar jag känna mig lite småstressad!
Ikväll är det jag som står på scen och kör Pumpen... OCH jag har inte ens börjat med Middagen än...
Dags att pinna på! :-)
Se ya!
Kramen


Kommentarer
Postat av: Carro

Oooh :-)

Det är så himla härligt med nytt och fäscht :-)

Hoppas pumpen går bra ikvällnu!



Kram kram

2011-12-07 @ 17:33:33
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0