Usch...

Nu är det verkligen nog av det goda...
Bakat lite inför julen... Och nu är jag leds... Kanske är det ett bra tips??!!
Att baka mkt och smaka av och sedan är det bra??!!
Nu blir det strikt från och med imorgon fram till jul!
Sedan har jag livat mig själv att lossa lite på tyglarna just i jul och nyårsdagarna!
Men sedan är det fullt ös från 1 januari igen!!
Jag har många mål att nå!! Och nu jävlar är det min tur att nå dem också!! :-)
Jag har förutsättningarna!! Jag har viljan!! Vägen blir som så mkt roligare då!!

Så... I jan kommer bloggen göras om lite... Fokus kommer ligga på träning!
MEN ni kommer följa mitt liv... Och jag är ju faktiskt sambo, mamma och hundägare också! ;-)
Så lite blandad kompott blir det :-)

Roligt nu när så många träningsintresserade människor läser! Statistiken har skjutit i höjden!! Såå kul!!
Lämna gärna ett spår efter Er så jag kan läsa och följa Er!!

Men som sagt, ni som tränar och har koll!
Jag vill ha tag i ett bra pulver!!
Gärna innehållande så lite kolhydrater som möjligt...!
Har ni något tips?!


Stora Varma Kramar till Er Alla!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Säger bara Herbalife 24!!! Vårat nya som en massa elitidrottare använder som ett kompliment till vårat vanliga Herbalife =D Bara & höra av dig om du är intresserad,jag kan ge dig en hel del bra råd =) Jätteviktigt att fylla på depåerna om det ska ske nån bra balans & förändring..Kommer du hem nått under jul??Isf skulle vi kunna kolla lite vad jag har att erbjuda dig? Hör av dig isf vännen kramkram

2011-12-15 @ 16:27:10
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Nilla

Dahlblads har ett bra och gott isolat (dvs lite kolhydrater och hög proteinhalt) IsoWhey heter det. Lite dyrt kan tyckas men det är ju trots allt kvalitén man vill ha och hög protte halt :)

2011-12-16 @ 08:24:30
URL: http://www.nillaresar.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0