Vilodag 2...

Och det är som myror i kroppen...
Jag har igår och idag tillåtit mig att äta lite sådant som hör julen till... Dvs lussekatt (mmmmmm), pepparkaka med ädelost!! (åhh)
Och druckit två koppar glögg...
OCH vilket sjukt dåligt samvete jag fått då!!! Sanslöst!!
Och jag bara vill på gymmet och göra mig rätt för det jag stoppat i mig!!
MEN imorgon ska jag dit... Jag hade sagt 3 dagars vila först... MEN klarar inte det, imorgon blir det gymmet!! :)

Bjuder Er på en GLAD bild på min lille son! Sötkrutten ;-)

Kram till Er Alla


Kommentarer
Postat av: Carro

Man måste unna sig av livets goda ibland åxå, eller hur?



Hoppas din vecka har börjat bra :-)

2011-12-05 @ 21:39:13
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0