Min 1/4-dels livsdag is coming up!!


Som sagt...Min 4.e dels livsdag är på tapeten...! Inte länge kvar!
25 år gammal blir man... fortfarande purung enligt mig själv! ;-)
(Men bäst att komma igång och få tillbaka formen så man inte blir utbytt mot en yngre (tänkte skriva billigare - och eftersom jag tyckte det var sjukt kul så skrev jag med det!!!) kopia!

Detta är min önskelista! Och eftersom jag bara har 3 fjärdelar kvar till graven så kanske något kan bli uppfyllt?!

Who knows
but I wish
...

Kramen på Er!!


(måtten, vikt och bilder kommer ikväll, då det inte hunnits med tidigare)


Kommentarer
Postat av: Mikaela, mamma till Emanuel & Hedda.

Sånna där turkosa converse har jag :) Så snygg färg!

2011-06-19 @ 14:18:06
URL: http://mikaelacecilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0