Nu är det dags!!

Igår tog jag och bestämde mig för att nu får det verkligen vara nog! Jag har tränat på ganska bra på slutet, men inte märkt något större ras på vågen....mkt det pga att Styrketräningen prioriterats och inte konditionen!

Men från och med igår, har jag lagt om kosten...jag kan inte göra några drastiska ändringar riktigt ännu, då jag fortfarande ammar och har därför en liten bebis att tänka på.
MEN nu kommer även träningsupplägget att se lite annorlunda ut!
Jag har satt upp en månad i taget...tänker ta det i små delmål tills jag når mitt stora mål och får min belöning!!
Jag har fortfarande 9kg kvar tills dess att jag kommer ner på min vikt innan graviditeten, men mitt mål är att lossa 12kg!
Önska mig lycka till och peppa mig nu!!!

Bilder, mått och vikt kommer in lite senare idag!

Varför jag skriver och lägger in detta är är för att trigga mig själv till att komma iform och må bra igen!
Bli glad...för det är jag inte just nu... Jag trivs inte med mig själv och det är bara jag själv som kan göra något åt det!

En spännande och rolig resa ska det bli!
Jag tänker inte hymla om att det kommer kännas jävligt och jobbigt ibland...men jag vet hur glad jag kommer vara när jag nått mitt mål och det kommer göra det hela värt det!

Kram


Kommentarer
Postat av: Kate

Hej.. Har du bytt blogg nu?

2011-06-08 @ 09:13:27
Postat av: Carina

Halloj!

Men lilla du,du som tränar så fruktansvärt mycket borde väl veta att du ska skita i va vågen säger!!!Mät dig ist så ser du din nya viktfördelning..muskler väger ju mycket mera än fett ju,så ju mer muskler du får desto mer visar de på vågen ;-) Du är perfekt som du är!! Varma kramar på dig från mig <3

2011-06-13 @ 12:34:47
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0