Segt...

Ja, idag känns vara en seg dag...jag är trött och sliten...Men ändock tog jag mig iväg på gymmet imorse strax före 8... känns bra de iaf! Det blev ett Rygg och Bicepspass idag! Gick bra, lite lättare vikter dock...då träningsvärken sitter i sedan förgående pass! Senare idag väntar ett löppass tillsammans med hundarna! Får se om vi klarar oss undan regnet eller hur det går ;-)

Men...Jag sover väldigt dåligt om nätterna nu, Zeke vaknar lite nu och då och ska äta...
Hade hoppats på att vällingen skulle duga åt honom som kvällsmål så han kanske kunde sova hela natten sedan...men icke...han tvärvägrar och tycker både välling samt mjölkersättning är vidrigt... :-/ Så vad gör man...
Alternativet att väcka honom ur sin dvala och börja göra iordning gröt på senare natten känns inte speciellt lockande, för då är ju han sedan pigg och glad och vill vara vaken och leka... ilandsproblem om något ;-)
Annars är ju skrutten hur söt som helst och det ser ni ju :-)

Men som sagt...min sömn är inte den bästa just nu, och jag önskar jag hade ro i kroppen att lägga mig när han sover någon timma under dagen...men man har ju lite för mkt tankar och funderingar på vad som måste och bör görs istället... dumt nog... Jja, sluttjatat om det! Det går väl över, vi fortsätter truga med vällingen varje kväll iaf...

Så snart skrutt vaknar.... det gjorde han här... :-)
Så ska vi spatsera ner på stan för att handla lite kläder, faktiskt åt mig denna gång... ;-) Skoj skoj!
En jeansjacka blir det iaf, konstigt egentligen, men jag tror den komma bli fin till min nya klänning :-) Hoppas Midsommarhelgens väder tillåter lite svalare plagg bara!

ja...ett rätt meningslöst inlägg...men ni fick ändå lite uppdateringar om läget.

Lite leds är jag dock att vikten står och trampar på samma ställe helt plötsligt...det händer inte speciellt mkt, inget sött kommer innanför mina läppar, och promenaderna, intervallerna och styrkan körs enligt planerna... undrar var det är jag måste tänka om och planera om...!? Det tål att funderas på.
Jag kan ju inte vara dömd till ett liv med denna röven... :-) Jag vill komma i mina gamla jeans igen...
Jag är inte ute efter ett liv som pinsmal!! Jag vill få en vältränad kropp, mkt snygga stora fina muskler, men samtidigt bort med allt överlödigt fett... Jaja...jag återkommer om läget....just nu känns det tungt iaf!

                                                          Kramen och på återseende! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0