Dag 11 av 30

Idag är ingen jätte bra dag tyvärr... Jag känner mig nere och leds!
Uppblåst och svullen... Så mina hittills ganska helt okej resultat känns som
Idag HELT bortblåsta... :-(

Igår var det dags för mätning och vägning... Det hade då gått 10 hela dagar!
10 dagar av 'sträng' kost och hård träning!

Min vikt från start och nu..
68,1 - 65,6kg

Mitt Midjemått...
84 - 74cm

Men som sagt... Vem skulle inte vara nöjd...!? MEN... Idag känns allt skit helt enkelt.. Och jag är svullen och uppblåst!!!
Jag hoppas på bättring både i resultat och mitt mående och humör!!

Tillsvidare... Kramen


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till två små troll

Jag tycker du är grymt duktig!! :) Vilka toppenfina resultat. Helt otroligt.

Hejja dig, you go girl!

2011-11-14 @ 09:30:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0