FitnessFighten november 2011

Ja, idag är sista dagen...och det är med viss lättnad i knopp och kropp jag går iväg på gymmet senare i eftermiddag!
Nu ska kroppen få några dagars vila. Återhämta sig! För att sedan få köra ett MAX-test i gymmet...ska bli skoj!!
Se vad de här 30-dagarna gett mig i styrkeväg ;-)

Jag har varit bitter många gånger under den här månaden...då jag själv inte sett några resultat..
Visst, måttbandet har visat en sak...vågen en sak...
MEN för mitt blotta öga, har jag inte sett någon direkt skillnad...
Jag känner i kroppen, muskerna!
Men sedan är det svårt för mig sjäv också att ´se´ mig själv ;-)

Men som sagt...nu är bilderna tagna, och jag har gjort mitt livs andra utvik på inte mindre än 30 dagar ;-)
Kanske blir lite mera här i bloggen nu...alltså inte utvik... haha - Men lite spännisbilder ;-)
Sådant är alltid roligt!!!
FYFAN vad jag ÄLSKAR muskler!!
Ett kapitel avklarat...nu börjat ett annat!

Men visst ser man lite skillnad...!
Jag ser ju direkt nya mål...nya planer! Ser vad jag måste förbättra, vad jag måste träna mera av..!
Fantastiskt att ha en frisk och kry kropp att jobba med! ;-)
(Jag vet att jag står lite väl bredbent...ursäkta det!)






Ja...måttbandet visar.. :-)

               1 nov                                            30 nov

Vikt:       68.1kg                                   62.9kg     -5.2kg
Midja:     84 cm                                     69 cm      -15cm
Vilopuls: 64slag/min                              48slag/min

Hmm...ja...nu börjar det!! ;-)

KRAMEN

Kommentarer
Postat av: Dagge

Bra jobbat! Heja på. Glöm inte att du duger som du är men mål är alltid bra att ha. Kör på!

2011-11-30 @ 14:58:19
Postat av: M.

Jävlar vilken skillnad härligt jobbat!! :D

2011-11-30 @ 16:12:42
URL: http://monkisen.blogg.se/
Postat av: Nilla

Grymt jobbat bruden! :D

Det syns tydliga resultat det lovar jag dig!

Fortsätt kämpa i samma stil. Vi får peppa varandra genom bloggarna när vi inte kan träna tillsammans ;)

Stor kram

2011-11-30 @ 16:49:31
URL: http://www.nillaresar.myshowroom.se
Postat av: Linda

Starkt jobbat tjejen! Jag vet vilken känparglöd dom krävs för att lyckas. You go! :)

2011-11-30 @ 19:41:08
Postat av: Ronja Nordlund

Sjukt bra jobbat Eleonore! Jag blir verkligen jätteimpad och skitpeppad! Funderar på att köra det där i Januari inför tjejvasan i feb, var det svårt? :) jag säger det igen, bra jobbat!

2011-11-30 @ 20:21:19
Postat av: Lotti

Shit, vilken skillnad!!! Stort grattis - superbra jobbat! Jag ska ta mina bilder imorgon när jag har mer tid och bättre ljus. Hoppas jag får samma wow-känsla! Otroligt bra jobbat! :D

2011-12-01 @ 16:31:52
URL: http://lottisfitnessfight.blogspot.com/
Postat av: Nisse

Yes, det har hänt igen: 'girl next door' förvandlar sig till slank o stark tiger! Grrrrr.... :-))



Skämt åtsido, du ser fantastisk ut! Trots att jag själv varit med i november och gjort bra resultat ska jag rösta på dig!

2011-12-01 @ 17:58:41
Postat av: Linda

Vilket gött resultat!!! :) Och vilka ben du fått! Wow! Kämpa på i fortsättningen och känn dig nöjd med november!

2011-12-02 @ 04:32:47
URL: http://tosatrucker.blogg.se/
Postat av: nicole

Hallå - det ser ju superbra ut! Fan vad dina muskler har blivit mer definierade nu :D Haha, jag har själv inte vågat lägga upp mina utvikningsbilder, men efter att ha sett att du vågat så kanske jag också ska göra det då haha...



Härligt jobbat återigen och lycka till i fortsättningen!

2011-12-12 @ 09:43:31
URL: http://nicolesoraya.wordpress.com
Postat av: caroline

OJ men herregud :D Vilket resultat! Riktigt bra jobbat!

2011-12-13 @ 15:02:18
URL: http://carrostraning.blogspot.com
Postat av: Annie

Halkade in här av en slump, men OJ vilket fantastiskt resultat du fått!

2011-12-13 @ 17:45:28
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Cassandra

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-03-18 @ 19:22:12
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0