Jag slutar aldrig förvånas...

Ibland undrar man hur vissa människor är funtade...
Varför göra en höna av en fjäder??!
Ja, jag kan inte göra annat än att le och bara putsa av mig det!
Jag har viktigare saker i mitt liv!

Har idag gjort en grej som jag hoppas kan bli något stort... En bit på vägen...!
Jag kommer gå som på nålar detta året ut och tummarna kommer vara hårt hållna!
Håll dem du också, för min skull! :-)

Träningen och kosten går alldeles utmärkt btw!!!
Jag går liksom hand i hand med det här upplägget än så länge!
Självklart kan det bli snudd på tråkigt ibland... Speciellt nu med alla njutningar som hör Julen till... Men varför börja med dem nu... Det får bli min belöning efter de här 30 dagarna!!

Dagens träning...

Fitnessfightens eget komponerade styrke program

Bröst
Triceps

Avslutas med
Cardio träning
iform av löpband och roddmaskin!

Sedan blir det fredagsmys för hela slanten med familjen!!
Inget gotta dock ;-)
Men vem säger att man behöver det för att mysfaktorn ska vara hög??! :-)

Kram på Er! Trevlig Helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0