Lucia

Här hemma har vi ingen Lucia idag...
Men vi surar absolut inte, för Vi har världens sötaste och finaste TomteNisse istället!


Här har vi idag försökt med att knåpa ihop några julkort, jaja, sen som vanligt, men va fasen...
Men iaf... Inte det lättaste med två hundar och en vilde till son
Zeke springer åt ett håll, bytlånar Tomeluva med Harry, som försöker med alla sina krafter att slita den i minimala bitar, slipsen får dock hänga kvar runt halsen (på Harry alltså). Samtidigt som killarna gör detta så smiter den inte allt för osmarta lilla sessan bakom ryggen på mig och käkar upp ALLT godis jag tänkt försöka muta de två hårbollarna med! Och när jag väl upptäcker det (för sent så klart) då sitter hon där, med sina valnötsögon och tittar på en som om hon är Sankta Lucia i egen hög person!
Ser ni senariot spelas upp framför era ögon?!

Japp... Men några kort fick vi... Men de får ni se resultatet på när det väl är dags att Hälsa GodJul här i bloggen!

Hej Svejs


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahahaha de låter ju helt underbart!! Och ja, jag såg scenariot framför mig :D pussokram

2012-12-13 @ 17:45:12
URL: http://visomblirtre.blogg.se
Postat av: Victoria

Hahahaha de låter ju helt underbart!! Och ja, jag såg scenariot framför mig :D pussokram

2012-12-13 @ 17:45:12
URL: http://visomblirtre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0