Äntligen klar..

Och med marginal... ;-) 5min innan slutinlämningsdatum och tid. Hahaha!
Nej riktigt så hårt var det faktiskt inte...Men denna vecka kändes det tufft och jag har inte riktigt fattat vad jag höllit på med..Men det är ju bra, då vet jag ju vad jag kommer måste plugga på mer inför slutprovet.
Positivt tänkande! Visst kör ni på det!!!

Nu ska jag slänga mig ut i värmen... -23grader! mmmmm, så ...skööönt... Haha
Nja, jag ska faktiskt bara till tvättstugan och ordna med tvätten, sedan dra en vända med dammsugaren, damma av lite... skönt...sedan kan helgen börja! Och den startar jag med ett som ska bli ett TUFFT pass i gymmet.
Imorgon hoppas jag på en sambo som ska få följa och hjälpa mig maxa lite...Behövs en säkerhet och lite peppning ibland.
:-)

Som sagt...städning!

Kram och Hej på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0