Dåligt med träning...

Däremot en hel del massa plugg!
Men jag ska försöka ta mig iväg ikväll... En snabb sväng i skidspåret! Måste ju för fan... Ska ner och åka tjejvasan och har löjligt få mil i benen...! Menmen så kan det gå! :-)
Styrketräningen är den jag inte klarar mig utan!! ;-)

Det är dåligt med kommentarer... Tråkigt... Kanske därför det blivit ett avbrott i bloggandet också ;-)

Jag har hunnit med att både tatuerat mig och fått mig ett välbehövligt frisörbesök sedan sist!

Tatueringen är den första av MÅNGA :-)
Ont...?! Jo, visst kändes det...
Men inte på långa vägar som jag fått höra och målat upp för mig själv!
Föda barn - DET gjorde ONT!
Tatuera sig, mer en lite smått svidande känsla!
Så, fler blir det, har redan 5 till klara!!! Yey!

Annars blev jag bara blondin igen, utan en hemsk utväxt! :-)

Nu är de bäst jag börjar plugga igen, snart prov!
Ikväll styrka och förhoppningsvis ett skidpass!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Theres

Men det har jag inte hört något om!!! Fränt måste jag säga:)

2012-02-15 @ 15:08:08
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Min dator ville nog inte uppdatera så jag har inte sett några inlägg på länge... men nu fick jag lite att läsa :) Lycka till, jag siktar på tjejvasan nästa år... och jag har aldrig stått på skidor! Men dock köpt ;)

2012-02-16 @ 20:32:46
URL: http://tosatrucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0