God natt..

Ja...Mina ögon faller snart ihop av síg själva... Försökt blivit klar med denna veckas studier, men jag paller helt enkelt inte mer ikväll...så nu stänger jag igen skiten och hoppas på en god natts sömn istället!

..Dagens träning..

Cardio
PW 40min
Löpband 20min
Rygg
Skivstångsrodd 3*12reps
Smala latsdrag 3*12reps
Rygglyft m.vikt 3*20reps
Biceps
Sittande kabeldrag    3*12reps
Strikt hantelcurl        3*12reps
Stående hammarcurl 3*12reps

+uppvärmande vikter inför varje ny övning...så kör alltid 4*12reps, men räknar bara 3, då det är där jag lastar!


Sedan avslutade jag kvällen med en 20min i solariet ;-) Och sedan ett välförtjänt kvällsmål! Gött!

nja...nu var det sova...


Fina visdomsord! Tänk på dem ;-)
KRAM på Er

Kommentarer
Postat av: Paulin

Gud jag blir alldeles svettig bara av att läsa om din träning ;)

2012-02-03 @ 00:30:24
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0