Ingen bra kväll...

Nej... Jag vet ännu inte om det är en sträckning eller om jag helt enkelt gjort mig själv riktigt illa...
Körde inte så fasligt tungt heller...så därför känns det än jävligare!
Men just nu kan jag inte stå riktigt, kan inte ens bära runt på Zeke...

Ja... Det känns som om mitt innanmäte är påväg ut... Ner...
Allt trycker på! Jävligt oskönt kan jag meddela :-)
Jag tror att sträckning, kombinerat med mitt andra problem jag nämnde i tidigare inlägg!
Jaja, träningen idag är iaf gjord, så jag kan ju vila nu med gott samvete :-)

Hoppas allt är bättre till imorgon!

Kram på Er

Uppdatering...nu går inlägget att kommentera...jävla iphone app som krånglar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0