Laddar för gymmet

En promenad i iskylan och sedan ett längre besök i gymmet är vad dagen får erbjuda...
Kylan och att vi FORTFARANDE är utan bil gör att skidorna får ligga på hyllan idag.. :-( tråkigt nog!

...bilen ja... Carstedts i Örnsköldsvik... Akta Er för dem!! Värdelösa jävla inkompetenta jävla tomtar!
Att det tar tid, det köper jag..
Men att jag efter varit dit på en service och de säger att bilen är körduglig tills dess att vi kan lämna in den för lagning... NÄR DEN INTE SKULLE GÅTT ATT KÖRA MED!!!
Det köper jag INTE!! Jag kör runt med min lille son och mina två hundar i den där bilen!!!
Du din jävla jubelåsna till gubbe som hånande mig för att jag var rädd att köra den!!! Dig har jag inget för längre!

Sedan att de måste ha jävligt dålig tidsbedömning på vad saker och ting tar... Det är ju också ett bevis på okunskap! Att det nu gått 2,5vecka sedan utlovat hämtningsdatum gör en ju bara jävligt trött!
Jubelidioter!!

Nej... Positiv...
Gymmet nästa! Kanske jag slänger mig i solariet också bara för att jag kan och ska Lyxa till det lite ;-)

Kram

Lunchen nedan... Kryddig laxfilé med Wok på rödkål, blomkål, rödlök och purjolök. Och till det tzatziki på lätt kesella! Mums!


Kommentarer
Postat av: Paulin

Åh GUD så gott det där såg ut! Nu blev jag hungrig...:P

2012-02-06 @ 00:18:42
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0