Dagen innan...

Så har jag faktiskt bakat muffins... Haha, dumt...jo... Menmen!
Jag har en Sambo som mer än gärna äter upp allesammans på en gång! ;-)
Så inget ska behöva ligga och gotta sig framför ögonen! :-)
Men jag har en ganska klar Målbild framför mig... Och det ska jag nå den här månaden, så är det bara!
Bloggen har fått sig en liten makeover... Jag Ids dessvärre inte göra något större... Tråkig kanske, men ganska stilren och enkel!
Den ska få några nya bilder som ska pryda headern, men det får bli när jag har tid att fixa iordning dem :-)

Middagen ikväll komma bli så förbenat god också... Jag längtar tills jag får den på tallriken ;-)

Som sagt, idag laddar jag... För imorgon sätter jag igång med nya mål!

Kram och Hej på Er


Kommentarer
Postat av: Nilla

Tack för dina peppande ord :)

Kör hårt nu! De här med skidåkning är ju ditt område så de blir inga problem de vet jag :D

2012-01-31 @ 17:58:41
URL: http://www.nillaresar.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0