Shoppat

Hej hopp!
Jajemen, tryter motivationen... Köp en träningstidning, nya träningskläder... Pigga upp dig själv! :-)

Idag skulle vi nämligen köpa ut nya kläder för 1life, så några linnen, sportbh, trekvartstights, långa fodrade tights, värmeväst, mössa, skidhanskar, pannband, underkläder... Ja... mm, införskaffades idag! Fick dock inte med mig många prylar hem, då de skulle på tryck... Så jag får helt enkelt visa vid ett senare tillfälle ;-)
Självklart finns det grejor jag gärna skulle kanske köpt av ett annat märke... Tänker då mest på skidkläderna...
Men för 50% rabatt, så duger kläderna fint! De sitter skönt och är faktiskt snygga, så jag är nöjd :-)

Sedan blev det lite nytt åt Zekeman, och en mkt snygg tröja till sambon! :-)
Nöjd med dagen?! Jajemen!

Imorgon blir det gymmet, och förhoppningsvis en sväng ut i skidspåret!

Men nu... En PW med värdens finaste fluffar :-)

Kram på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0