trubbel i paradiset..

Jag har förstått, nu tack vare hjälp...att det varit tjing med min blogg...det har inte gått att kommentera...Sorry...
Det bör bli fixat inom en snar framtid.. Men under tiden så får jag ordna varje inlägg manuellt...så kommentera på ni ;-) De senaste och alla inlägg framåt kommer gå att yttra sig i!

Ja, Cirkelträningen löpte på fint. De jobbar på bra! Jag har inget att klaga på :-)
Det tråkiga i kråksången är att det blir betydligt mindre tränat för mig... :-(
På relativt liten yta, och med ett manskap på ca 17-18 varje gång...så finns inte plasten riktigt till, samt att kika in teknik, hjälpa till med diverse...ja...dåligt tränat med andra ord för mig..
Jag får helt enkelt ta igen det imorgon!
Någon bil har vi inte sett skymten av idag heller...Såå...jag undrar jag när den kan tänkas vara klar.
Jag måste ha den i helgen, ska nämligen till Sundsvall och (kors i taket) köra en tävling..
Seedning inför tjejvasan! Jag har köpt en plats av en tjej som inte har möjlighet att åka...och hon står i led 7.
Där vill inte jag befinna mig...Led 2 som max.. Så därav blir det till att åka av på söndag!
Jag har fått väldigt få mil i benen iår...känns surt...då jag hoppats på bra mycket mer...! Men jag har någon vecka till på mig att försöka komma i någorlunda form iaf.
Så, som jag sagt förut, denna månad kommer träningens fokus ligga på kondition och alternativ styrka!
Maxstyrka och ´bygga´ får nog så fint vänta en månad. Men då jävlar anama ;-)

Nej hörni... skroten är i säng, sambon och tränar, jag har fått i mig en senare middag. Dags att slänga ner huvudet i böckerna någon timma innan sängen!? Tror det iaf!

Längtar tills jag får börja bygga vidare på den här...det ska bli skoj!


Kram på Er!!

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till två små troll

Tack, jag hoppas det. :) Känns lite halvpanik nu, att herrejösses vad har jag gett mig in på?! Haha, men det blir nog bra bara jag kommer igång.



De ska du få, ska uppdatera träningen varje dag, är tanken iallafall. Sen får vi se hur det går med uppdateringen.



Absolut, kan nog behöva en peppning ibland. ;) Men man behöver ju bara titta på din resa så blir man sjukt peppad och inspirerad! Får se vad jag kan åstadkomma med min kropp.



Stor kram

2012-01-31 @ 11:18:11
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: ewa

Tack för uppmuntran!

Jag är rätt nöjd med byggandet- och fortsätter träna som vanligt efter den här månaden.

Nästa mål är träningsvecka med Martin Lidberg "Utmana dig själv" i Portugal i april!

Jag, systerdotter Kajsa och Maria Wallin var där ifjol vår men då på Wellnessveckan. Den här blir hårdare...Ser verkligen fram emot den här resan.

Jag måste ha målsättningar, ja det behöver vi alla.

Men semlan får vara....inget godis/kakor mm är gott längre..jipppiii!

Nu hoppas jag att nån härifrån kommer med i finalen!

Ha de´!

2012-01-31 @ 12:15:51
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0