Mycket Melissa Horn nu...







ja...hon är bra.

Annars...ja, vad fasen ska jag säga....sommar och sol...datorn blir sällan använd om det inte är för att skicka in skolarbeten med. Sorry. Ja, telefonen är däremot med...men jag kommer liksom inte till ro med att sätta mig. Jag hoppas jag kommer igen till hösten... Ja, då...det gör jag ;-) Med lite hjälp från Er!

Jag har nu iaf börjat med företagsekonomin, njaa...men det kanske blir min grej - vad vet jag!
Även löpningen har jag kommit igång med, men det går tungt...Men där kan det bara bli bättre :-)
Nog fan ska jag iaf ta mig runt på Lidingöloppet! Wish me luck!

Nja, dags för mig att lägga undan bloggen och pluggeriet och väcka den lille grabben.

Kram på Er och ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tycker du är sjukt duktig som pluggar så hårt och har hand om en liten samtidigt! :)
Pussokram fina du!

2012-07-25 @ 18:41:32
URL: http://visomblirtre.blogg.se
Postat av: Malin

Jag saknar ditt bloggande. Att läsa vad du skriver är med i mina rutiner för dage. Jag börjar varje dag med att läsa vad du skrivit.
Så snälla blogga lite =)

2012-09-03 @ 09:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0