...

Lördagkväll... Och jag är inte riktigt tipp topp... Känner mig halvfrusen, trött och sliten, både i kropp och knopp!
Tankar som snurrar och... Ja, jag mår faktiskt lite smått illa...

Jag känner hur ett eländigt migränanfall är påväg att ta mitt lilla huvud i besittning! Inte världens goaste sätt att avsluta en annars så fin dag på!
Jag måste plugga, men motivationen tryter... Och orken finns liksom inte, mina ögon faller ihop och jag kommer på mig själv med underliga snarkningsläten... Hmm...
Kanske bäst att stänga ner?! :-)

Imorgon ska jag upp tidigt, kommer sitta bänkad framför TVn, hejjandes och skitglad... Men samtidigt banna mig själv som inte är på plats!!

Jag avslutar där... Innan den röda tråden blir allt för uppluckrad...
BamseKram till Er!
God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0