Huvudvärk..

Hmm... Tror huvudvärken från helvetet tagit fröken Sahlins huvud till boning för kvällen!
Men jag biter ihop... OCH betalar räkningar... Med ens så ökade huvudvärken genast 7snäpp i styrka och plånboken minskade drastiskt :-(


Räkningar - ett ont måste! :-/



Ja... Annars då?! Matteprovet idag, det gick käpprätt åt helvete det med...

MEN... Sitter just nu och kikar på Sofias Änglar och inser vilken otroligt lycklig tjej jag ändå är!!
Tårarna bränner i ögonlocken och jag blir så arg då människor som inget ont gjort... barn... Ska råka så illa ut!! Nej fy fan!
Och Jag är så otroligt tacksam för att alla mina nära och kära är friska och krya!

Sköt om Er!!
BamseKramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh! Ja glömde totalt bort att Sofias änglar var ikväll! :( får

Kolla på play då de lät intressant/hemskt..



Matten gick säkert bra!



....Snart ses vi <3 Pussokram

2012-03-26 @ 23:40:14
URL: http://elinvictoria.wordpress.com
Postat av: Malin

Jag såg det med. Hade önskat så starkt att det skulle gå bra för tjejen. Ibland undrar man vad människor har gjort för fel för att råka ut för sådan olycka.

2012-03-28 @ 13:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0