Så jävla skönt!!!

Modo gick till slutspel och alla är glada och nöjda här hemma :-)
Skönt!!


Jag har kört ett bra styrkepass idag...

CARDIO
Löpband 20min

RYGG
•Rodd (kabel)
•Skivstångsrodd
•Latsdrag

TRICEPS
•Liggande tricepspress direkt påföljt av smalbänk
•Kabel ovan huvudet
•Tricepspress (kabel)

BICEPS
•Liggande kabelcurl
•Stående kabelcurl
•Koncentrerad hantelcurl

Alla med 12reps*3set + alltid ett uppvärmande set inför varje ny övning!

MEN
Jag har fått öronvärk... Inte skoj...

Jag hoppas det är något snabbt övergående!

Annars... Har jag sett ut ett par nya snygga 'converse' och snygg skinnjacka åt Zekeman! Snyggingen min ;-)

Till mig själv blev det en scarf.... Självklart med döskallar!!! ;-)


Nej... Fram med matteboken en timma :-)

Kram och Hej på Er


Kommentarer
Postat av: Paulin

GRYMT med Modo till slutspel!



Haha, ja man önskar ju att dogsen skulle lära sig alla trick lika snabbt som de lär sig att tigga! :P Helt otroligt det där. Men det är så KUL med trick! Man kan riktigt se på hundarna att poletten trillar ner till slut! Och klickerträning är ju fantastiskt, de fattar så fort då! Och det märks på dem att de tycker det är sååå roligt!



Ja eller hur, vart är inspirationen, och tiden framför allt! Ska börja med att ladda ner photoshop till datorn tror jag, har inte gjort det sen jag skaffade den nya i september...:P

2012-03-07 @ 00:09:29
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0