Balkonghäng

Hehe... Jajemen... Mattan har jag skurit till och lagt ut, dynor, stolar, bord, parasoll, filtar... På plats...
Nu fattas bara grillen, men den har jag inte knåpat ihop ännu... Och Jag tror fan att jag väntar med det till imorgon också!!
Och då lär den invigas! :-)
Det är småfix kvar, såsom en liten bänk där cykeln nu så tråkigt står, ljuslyktor, blomkrukor... Ja... Småpiff ni vet ;-)

Nedan ser ni före och efterbild... Ni lär förstå vilken som är vilken ;-)

Zekemannen sover, hundarna har varit ut... Nu ska jag ta vara på den här lilla stunden för mig själv!

Faktiskt köra hela kittet - långt bad, ansiktsmask, raka benen, peela kroppen, smörja in med body butter (cocos-sommar nu;)
Litet enkelt med ack så skönt hemmaspa! :-)

Kram och NattiNatti på Er!

(vi sitter inte som på nålar längre btw, ;-) men förtäljer mer senare!)



Kommentarer
Postat av: M.

Åh vad mysigt :)

2012-05-27 @ 21:08:05
URL: http://monkisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0