Bröllop

Jaja, inte mitt... För det lär dröja...!
Jag vill ju gifta mig med min drömprins, men det vill inte han... ;-/
Jaja...
Nej, men vi ska på bröllop här i Juni! Förhoppningsvis åker vi båda, men det hänger på både hund och barnvakt!
Så det visar sig!
Det är min kusin, så jag känner att jag gärna vill iväg!

Kikar på klänningar...
Kan man få lite tips av Er?! :-)
Vilken tycker ni?!

Den, persiko, korall..!? Ja, svårt att avgöra färgen på en bild...!) för mig är den mer persikofärgad!!
Men den gillar jag, frågan är bara ifall färgen är något för mig..!?
Annars är den Turkosa otroligt snygg, men lite kort framtill...


Kommentarer
Postat av: Suss

Alla var fina, men i dn turkosa tror jag du passar kanonfint i :)

2012-05-11 @ 19:11:05
Postat av: Victoria

Säger fortfarande den persikofärgade ;) men som nr 2, turkosa!

2012-05-12 @ 21:11:08
Postat av: Nilla

Men satan va snygg den turkosa är!! Vart hittar man den? Jag behöver oxå en till bröllop ja ska på :)

2012-05-13 @ 21:19:46
URL: http://www.nillaresar.myshowroom.se
Postat av: Hanna.N

Den långa längst nere till höger!

2012-05-15 @ 21:34:58
Postat av: Elena

Lätt den korallfärgade!! :)

2012-05-23 @ 22:06:48
URL: http://elenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0