För många järn i elden..

Ja... Jag måste verkligen bli bättre på att planera saker!! Jag tar så förbannat lätt på saker och ting... Och sedan när det väl är dags för att tenta av kurserna, då sitter jag där med skägget i brevlådan och mår riktigt dåligt istället!
Skärpning...
Hmm, då kan man ju undra varför jag sitter här och skriver när jag egentligen bör börja med min psykologiuppgift...
Njaa.. Men ser ni inte vad bloggen blivit tjusig! :-) haha!
Jag som nästan aldrig sitter vid datorn längre (förutom vid studierna) ordnade headern på iPhonen och sedan dumpade jag över fnissandet till världens finaste Victoria! (jag orkar bara inte sätta mig med koder hit och skit dit, för mkt i huvudet nu!)

Nej Hörni! Chefen har somnat, det betyder alltså dags för mig att göra en dags pluggande på exakta 2 timmar!
Lets go!


Kramen på Er



(bjuder på en goding)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Klart man ställer upp för världens bästa Eleonore! Du gör de sååå bra som är mamma på heltid, och pluggar, på heltid! Du är min idol! Puss

2012-05-22 @ 14:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0