Härlig dag!

Studierna inför hösten är klirrade! Det blir tunga ämnen, det kommer bli tufft... Men samtidigt utmanande!
Sedan hann vi med lite färska räkor i solen! Zeke älskar räkor, (kräftstjärtar, vitlök, soltorkade tomater, fetaost ja you name it!) Men kul! Min lille gourmé! :-)

När vi väl kom hem så var jag bombsäker på att skrotungen skulle somna med detsamma, njaa... Inte riktigt! I en och en halv timma stod/låg/ropade/skrattade han runt där i sängen... Och när jag väl hade letat fram shorts, tshirt och solkräm... Då sov ungen när jag öppnade dörren...
Ja, ni ser ju bilden nedan... Hmm...

Har iaf hunnit med det mesta i veckans uppgift! Känns bra! Jag kommer hinna skicka iväg det ikväll och det med god marginal! Imorgon hoppas jag på värme!! och då ska jag bara läsa...ja mindre skolrelaterade tidningar och böcker... Hehe... Och lapa solen på balkongen!
Nu är Det dags för häng där så bäst att fnissa upp den! Kanske får bli helgens projekt?!

Några andra grejor i görningen också... Men det får ni se när de väl klaffar ;-)

Nu väntar träning och fundering över vad jag ska äta för något idag...
Sambon tänkte kränga en pizza, om inte två... Sonen får dela :-) ingen dålig torsdagsmiddag!
Pizza är inte min grej så de får väldigt gärna käka det utan att jag blir avund!

Nej som sagt! Träning på G! Löpning idag! Terräng i värmen! Härligt!

Kramen


Kommentarer
Postat av: Monica

Åh spännade att få se va du hitta på för roligt ute på din balkong, jag har världens idetorka och håller på att googla sönder datorn! :)

2012-05-24 @ 21:55:59
URL: http://monkisen.blogg.se/
Postat av: Irene

Jag kommer att göra vad jag kan för att hjälpa till så du kan läsa. Va spännande att se hur ni får till på ballkongen. Härligt att Zeke blir en liten gourmé. Gullungen min, längtar att se han igen.

Önskar en fin helg. Jag hoppas på att bli mormor!

Kram

2012-05-25 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0