Ego, plufsig och ny tv

I helgen har vi haft besök! Zekes farfar och Agneta har varit här, samt min pappa, Eva och lillasyster Linnea.
Har varit en mycket trevlig helg!
Skratt och en jävla massa onyttigheter både i mat och Godisväg har slunkit ner!
Känns sådär, men jaja... Så är det ibland!
Zekemannen fyller två år den 22.a, nämligen på torsdag - förstå att den här lilla guldklimpen redan funnits i två hela år!
Därför har det varit fullt hus i helgen!
Och det är därför Mormor kommer och hälsar på imorgon, farmor med sambo till helgen och äldre moster med familj nästa helg!
Fullspäckat schema!
Men det är trevligt!

Annars då... Nyinköpt tv till sovrummet! Ska försöka få upp den idag... Kanske imorgon!
Visar bild på det då...

Själv har jag blivit plufsig... Känns som om jag samlar på mig vatten...
I say what??!!
Träningen går Förövrigt bra! Tråkigt bara att det är så svårt att biffa upp sig på en gång!
Men det kommer väl!

Ja...nej jag ska sätta mig och fortsätta med min bokföring! Allmänt skoj sådär... Men ett ont måste! Snart tenta!

Kram och på återseende!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken fin bild du har bytt till överst på sidan. Hoppas zekes födelsedag blir super. Tråkigt att du samlar på fig vätska. Vet du varför?

2012-11-21 @ 10:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0