Lösenordsfunderingar...

Funderar om det är en idé...!? Ni är ju en hel del som är in och läser, men jag vet inte vilka ni är...
Och ibland kan det kännas lite sådär , men för det mesta bryr jag mig inte vilka som är in. Absolut inte när det gäller mig själv, Men Zeke hamnar ju ofta i fokus och det är väl det som känns sådär.
Så vad tror ni?! Börja låsa om oss?!
Ni är otroligt välkomna att fortsätta läsa!

Ska fundera en stund på detta och återkomma med ett beslut! Bestämmer jag mig för detta så ordnar vi med lösenord för Er som fortfarande vill hänga med då!
Kan samtidigt vara lite skoj att se vilka ni är - gamla som nya läsare! :-)
Ja, jag återkommer!

Nog om det, idag blev det ett sjukt tungt benpass i gymmet och det känns redan i rövpartiet :-)
Bra!!

Äh... Väldigt trött nu, och en tvätt väntar på att hängas, sängen bäddas...mm mm!

Ska sova på saken och så hörs vi här på samma ställe imorgon! :-) Deal?!

Okej, Kram på Er


Kommentarer
Postat av: Paulin

Hej hopp! Vet inte om du vet att jag läser, men jag tror det då jag har kommenterat nån gång förut sådär....så vill gärna hänga på om du lösenordsskyddar :)

2012-11-27 @ 21:34:28
URL: http://pauerlajn.blogg.se
Postat av: Kate

Hejsan.. Hoppas allt är bra med er, hoppas ni får en trevlig advent.. Kramiz Kate

2012-11-29 @ 00:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0