Vill bli biff

Och det är en bra bit kvar :-(
MEN - egentligen, varför ledsen?!

•Det är roligt att träna!
•Det är bra att ha mål med sin träning, för att på så sätt sporra och pressa sig ytterligare!
•Och kanse det bästa... Enligt Sambon iaf, som är glad att jag tar ut mina aggressioner på vikterna och inte på honom :-))


Idag var det bröst och axlar som fick känna på vad hårdträning är för något!
Dessvärre hade jag fumlat med maten idag, och blodsockret var lågt.
Med huvudvärk molande i tinningen är inget att föredra vid träning! Men, med lite påfyllnad så ordnade det sig!

Jaha, så mkt mer att säga har jag tyvärr inte, ikväll blir det fredagsmys både på gymmet och här hemma!
Längtat heeeeela veckan ;-)
Jag ska äntligen festa till det på lite glögg och saffransbullar! Kan bara inte hålla mig längre ;-)

Och Ni - hoppas Ni får en awesome helg!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad härligt att se dig på gymmet igen. Hoppas det gick bra med huvudet och att du blir biff snart! Skaffa en PT, då kommer det bli fart på dig.

2012-11-13 @ 13:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0