Ensam hemma...

Eller... Zeke är hemma, Harry och Mynta likaså! Karln däremot är iväg och tränar och ringde precis för att meddela att han skulle spela badminton efter...
Så...
Jag har gjort prov idag...det gick käpprätt åt helvete för att prata på ren svenska...
MEN gjorde däremot något annat som känns bli så jädra roligt och som jag verkligen tror på!
Jag tackar för möjligheten :-)

Annars har jag äntligen tagit tummen ur ... och ordnat med min garderob! Det var behövligt!
Men det är det roligaste kvar... Fnissandet ;-)
Ni får se när allt är klart!

Eftersom jag som sagt är ensam...så har jag ordnat med en film och ska nu slänga mig ner i sängen och somna framför den tänkte jag!

KRAM på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0