Lite låg...

Jag känner mig inte riktigt iform... Kroppen känns överdrivet svullen, huvudet värker och mina körtlar känns svullna och gör ont... Det känna precis som om en förkylning är på intågande... Men jag kan väl för fan inte bli sjuk igen!!!
Samtidigt som jag egentligen inte kan gnälla...har inte varit sjuk många gånger de senaste åren... Sådär riktigt förkyld...
Men jag är ju iof hellre det än något sådant här som ligger och smådrar energi ur kroppen på mig!

Idag åkte Micke till fjälls med grabbarna...
Den årliga 'fiskeresan'... Inte för att de brukar pimla något annat än sprit och öl under de här tre dagarna... Förstår allvarligt inte hur man pallar... Men hoppas han har det skoj!
Vi andra är hemma och tar det lugnt!
Zeke sover sedan många timmar tillbaka, Harry och Mynta ligger brevid mig i sängen ihopkurade som små bollar och sussar gott! Och mina ögonlock känns obehagligt tunga!
Ska släcka ner...

Men, har man en dålig dag så finns det alltid grejor som piggar upp! Idag blev det en beställning på ett par nya gymbrallor! Better Bodies är en favorit så de fick bli dem ;-) Hoppas packetet anländer snart!! ;-)

Och en annan trevlig grej är att en av mina få nära vänner, Theres, kommer hit i helgen! Tror fan det är året sen sist vi sågs! Bedrövligt... Men imorgon kommer hon :-) Och även fast det gått nästan ett år... Så känns det som om det var igår!
(Det är det bästa!! Kompisar man inte känner det här tvånget att man måste höra av sig visst många ggr i veckan/månaden för att de ska veta att man fortfarande finns kvar.. Utan vi är så nära vänner att vi VET att jag/hon finns där när det behövs!)
Härligt!

Nej, slut på pladder... Smackar upp en bild på senaste köpet :-)
Pink of course ;-)

Natti och Kram till Dig!


Kommentarer
Postat av: Theres

Och du är så bäst du med!!! Men du har faktiskt rätt..det kändes verkligen inte som att det gått ett år emellan..fast det ska vi försöka ordna så det inte blir det nästa gång...för i januari väntar jag in dig :)KRAM!!! Och en bamsekram till Z:mannen

2012-11-16 @ 21:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0