Spännande

Idag har vi testat overaller... Och kommit fram till att det nog i n t e blir en didriksson..
Inget fel på overallen, men Zeke är ju av den mindre modellen för sin ålder... Och den var inte den som satt bäst...
Nu är vi på noll igen!
Vi hittar väl någon när det väl är dags! :-)

Annars har jag legat och läst och bara tillåtit mig att ta det lugnt när Zekeman tog sin eftermiddagslur (damsugade hela lägenheten innan) så de var jag värd ;-)
Har ni en stund över så rekommenderar jag boken ... 'Flickan med snö i håret'
Spännande :-)

Jaha... Nästan precis släppt iväg gubben på grabbkväll... 'Poker-dricka öl-snacka skit- hehe.
Och jag klagar inte, jag får en lugn hemmakväll med Zekeman och fluffar :-)
Vi ska faktiskt klä oss och vandra ut till lekparken en sväng innan middagstid!

Önskar Er en trevlig kväll
Kramen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för fina rader i bloggen fina vän!!! <3

2012-10-20 @ 18:40:22
URL: http://visomblirtre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0