Nudu, din lilla skrutt där i magen...!
Du har tydligen bestämt dig för att inte låta mig sova längre på nätterna... Tröttheten jag känner är bedövande och jag undrar hur jag ska orka med en förlossning överhuvudtaget... Och än är det några veckor kvar tills du egentligen är beräknad!
Jaja, det ger med sig när det väl är dags!

Namnen är iaf bestämda! :-) Tjejnamnet har följt med länge... (Men pojknamn är fan så svåra att komma på! Det ska passa ihop med Zeke men samtidigt inte vara för mkt gladiatorerna ;-) hehe!)
Men ni får dessvärre vänta till ungen kikat fram innan jag avslöjar dem!

Japp, ni hörde rätt, jag litar inte helt på ultraljudet och har därför garderat mig med namn på båda håll ;-)

Micke tror tjej
Jag vet inte alls vad jag ska tro... En livlig en är det iaf!
Zeke tror pojke, iaf senast vi frågade ;-)
Jag upplever det iaf som att du inte är allt för långt borta!


Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0