Tjejvasan 2013

Japp... Då är man äntligen tillbaka i Mora!! FAN va jag älskar Mora! Underbart!

För att inte deppa under de kilometerlånga köerna IN i Mora i eftermiddags så spelades det musik på HÖG volym och dansades hej vilt i bilens framsäten.
Så köerna passerade vi med andra ord utan större bekymmer ganska smärtfritt!

Skidorna är vallade! Jag hoppas på kyla under morgontimmarna... Det är iaf vad vädret förutspått!!! Och jag likaså!
Men vem vet... Äsch - det ordnar sig alltid!
Väskor är packade för morgondagen och vi har dykit ner i våra sängar på hotellet! Helt A W E S O M E

Nu ska de bara bli väldigt spännande att se hur det kommer gå imorgon... Jag har knappt 1 mil skidor i benen... Vilket jag åkte förra söndagen... Hahahahahahahahahahaha, tänk om motivationen någon gång kunde infinna sig... Jaja, kanske nästa år!
Får köra på rutin och ett leende på läpparna!

Godnatt säger jag och släcker mina blå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0