Zeke 3 år!

I fredags fyllde världens finaste och underbaraste grabb år! TRE år...sanslöst vad tiden går.
Det har varit fullt ös hela helgen och Zekemannen har blivit överöst med fina presenter! Och jag skulle tro att vi fortsätter i samma visa nästa helg då fler kommer och hälsar på världens finaste Zeke.
 
Jag sa till honom att snart får han inte plats i sitt eget rum pga alla leksaker... 
'Nej...jag sova då!?' Frågade han 😂 sötnöt!
 
Zeke önskade sig en draketårta - så mamma ordnade! 
Ja...jag fick till en 'drake' och som också sprutade eld😂👍
 
Läste en sådan fin dikt och den passar så in på mitt lilla guldkorn!
 
Jag ska bära dig över stock och sten
Tills du en dag kan stå på egna ben
Jag ska hålla din hand genom livets snår
Och jag kommer finnas vid din sida vilken väg du än går
 
Jag ska skydda dig mot all ondska som finns
Jag Älskar Dig så min lilla prins.
 



Grattis Älskade Zekeman
 
 
 
Tänk...den här lilla älskade skrotungen är nu 3 hela år!
 

Kommentarer
Postat av: Cicki L

Grattis til Zeke o lilltösen!!Sån himla fin film o världens finaste låt!!!

2013-11-24 @ 17:40:22
Postat av: sandrabergvall.blogg.se

Grattis till Zeke!! :) Tiden går så himla fort.
Snygg tårta!! Kanonbra gjort.

2013-11-25 @ 10:23:00
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Kate

Grattis Zeke.
Fin film.
God Jul & gott Nytt 2014, massor av kramar till er alla.
Kram Kate / Pär

2013-12-15 @ 02:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0