Holy Smokes

För att hålla med Rebecka!
Det var länge sedan nu....kände för att uppdatera med lite T E X T
....Vet bara inte vad....
Mitt liv är helt up side down just för tillfället...och jag verkar ha noll att säga till om! Så leds...
Min sumering (ett - två M!? Satsar på...?) om år 2008 kommer senare....orkar inte ta den just idag - ikväll - tyvärr...

Annars ... ja ... Vi börjar väl med Julen....började fira redan den 23:e med julafton hos en del av familjen, mysigt, trevligt.
Julaftonen den 24:e, började med en resa in till Ö-sund för mysigt sällskap och god frukost och på det lite julklappsöppning ;) , fortsatte sedan till Ragunda och min Mor samt en hel drös kära familjemedlemmar, och där då lite lättare lunch och....ja....ännu lite klappar som skulle öppnas....
Kvällen firades sedan hemma hos min far och andra nära och kära.
Harry morrade och "puffade" åt tomten och skulle också sedan jaga bort honom från gården....ajaj....
Tomten S N Ä L L - Julklappar!!!
Men skönt med gångavstånd hem sedan! Myste ner oss i sköna varma morgonrockar och slappade sedan natten lång!
Ja...ni hör...bilresor hit och bilresor dit! Och så fortsatte det...
Men det är ju så det ska vara - MEN....har bestämt att till nästa år...då bor jag/vi där jag/vi vill och då ska jag inte åka någonstans!!! Där med basta!
......Vilket lär ändras som allt annat jag bestämmer..... =/
Julen har varit toppen! Även nyår som firades med supergod middag och mycket trevligt sällskap hemma hos Mickes far med fru.

Men som sagt...Pigg är jag inte...jag tror bara att just nu är väggen inte långt borta! Jag mår inte alls bra helt enkelt.
Orkar inte ens skratta! Då.....DET ÄR INTE JAG!
....sjukdomar, helvetestider, bortgång, tankar om att man någon gång skulle börja träffa de vänner som man faktiskt vill,
Och sedan vänner som man trodde fattade men helt enkelt bara betett sig som ett stort pucko och nu övergått till endast ett nummer i en bok.... Och sedan har man upptäckt Saker om personer som man aldrig i sin vildaste fantasi ens kunnat ana.... Ordet är sviken och det har kommit och hälsat på mig den senaste tiden .... om och om igen....
....bägaren har helt enkelt runnit över för länge sedan....

Nej....nu blev det oerhört dystert.... Man måste blicka framåt - och för min del.....börja tänka på mig själv....för ingen annan gör det åt mig!

Nej....blicken framåt! Mitt nyårslöfte!

Avslutar med den Bästa



Kram till Er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej.

Jag vet att vi inte står varandra nära längre, och att vi gled isär.

Men jag vill bara säga att vi en gång stod nära, du vet saker om mig som inte många vet. Och att jag fortfarande bryr mig mycket..

Stor styrkekram till dig, och jag hoppas att det blir bättre snart och att du mår bättre.

2009-01-05 @ 23:54:19
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Systeryster

OOPS!

Hoppas du ser en utväg ur all dysterhet. Tänk på de bra saker du har i ditt liv, då tror jag de väger upp de mindre bra sakerna.



Jag vet inte var jag passar in i inlägget???



Jag tror eller vet om jag pratar för mig själv att stöttning och vänskap finns i massor om men tillåter sig att göra andra delaktig i ens svårigheter.



Kram på dig.

(ofta bara ett telefonsamtal bort)

2009-01-06 @ 10:28:14
Postat av: Anonym

Hej!

Usch och fy, det där lät ju inte som en toppenstart på året. Nej, kom nu upp till fjälls och ladda batterierna! GÖRT!

Kram

2009-01-06 @ 10:59:17
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag kan inte mer än att säga att jag vet hur du känner dig..

Iallafall så är Mira i slutet av sitt löp nu så vilken dag som helst kan vi ses =) de känns väl bra va? :D Iaf för mig!



Kram på dig!!!

2009-01-07 @ 19:09:46
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag kan inte mer än att säga att jag vet hur du känner dig..

Iallafall så är Mira i slutet av sitt löp nu så vilken dag som helst kan vi ses =) de känns väl bra va? :D Iaf för mig!



Kram på dig!!!

2009-01-07 @ 19:11:15
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nä vi har inte köpt, vi har kommit över ett hyreshus som känns dunderbra :D Så om ett tag får du komma och hälsa på mig i ett nytt hus.. De här huset blir ledigt oxå om ni är sugna ;) 4000/månaden oxå ingår de mesta :P i de vi bor i nu alltså..



KRAAAM!

2009-01-07 @ 23:04:23
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nä de är inte jag som gjort den, de är Jocke =)

Kram

2009-01-08 @ 12:23:09
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0