Bloggtorka

Vad ska jag säga... Jag kan inte lova att jag ska bli bättre!
MEN jag har iaf överlevt en jävulusisk förkylning!
Jag har legat däckad med feber, snörvlat och gråtit! Hackat tänder och mått illa! Med ett huvud tungt som sten!!
Men som sagt! Jag överlevde och är så gott som tillbaka.
Kroppen känns seg och jag bävar för årets första träningspass... Japp, du läste rätt... Hela januari har snart gått och jag har inte ens sett åt träningskläderna! Känns apjävligt, men så är det!
Lika bra förstås, att låta kroppen få den vila den behöver.
Ja...jag kommer tillbaka. Det gör jag...men just nu har jag tyvärr inget roligt att bjuda på :-(
Imorgon kanske :-)

På återseende!
Kram på Er mina trogna vänner, förlåt att jag inte skriver!


Kommentarer
Postat av: Jennie Svanebo

Välkommen tillbaka!

2013-01-23 @ 22:10:24
Postat av: Suss

inget att ursäkta sig för.. en annan är ju superanonym med sitt liv som inte bloggar alls... å en ful fisk som smyggluttar på vad som händer i livet för dem man tycker om som har en blogg...

blev oxå sjuk i nästan 1 månad.... så bara 2 pass sista dagarna i januari bidde det, å guuuud så jag drog mig för att dra på gymkläderna... men ack så skönt när det väl var avklarat... träningsvärken efter första passet är ju inte att leka med när man haft ett uppehåll vare sig det är frivilligt eller ofrivilligt. Skönt att du är på G igen :-) kram

2013-02-06 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0