JajjemEn!!!

Så grymt gör glad idag!!! (Förutom att jag mår riktigt dassigt....) Men tavlan jag gjort blir bättre är jag trott! :)
Blir en rolig julklapp! Bild på den kommer in senare....men en liten risk finns att den som ska få den tittar in...och då blir det inte förän efter jul som mästerverket kommer in :) (haha)

Jahaja.....jo man e då rikigt förkyld....fy fanken....så j*vla degigt att vara täppt och ont i halsen....och på toppen på det har man feber...Blir sängen ögona bums!


Med tanke på att syrran ska få barn vilken sekund som helst .... så har man ju kikat in lite olika vagnar... (Ja, inbilla er inget....det är bara därför :)
Och just därför så har jag hittat just denna....En konstig sak....Så den får alltså bli

                                                                                Dagens Konstiga Grej

image38

Lite halvfrän men ser samtidigt lite halvkonstig ut...så...!!!

Hade Göttans/Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0